Verwerk de stukken van uw klanten
in een fluitje van een cent

Real-time boekhouden:

Eindelijk een goede oplossing om de periodieke werkdruk van BTW-aangiftes te vermijden

Dankzij ONEA leveren uw klanten hun facturen dagelijks en digitaal aan. Daarnaast vult onze software de verwerkingsregels automatisch voor u in. U hoeft enkel de regels nog te bevestigen of corrigeren en klaar is kees

VRAAG EEN VRIJBLIJVENDE DEMO

Ons platform integreert met bijna elk boekhoudingspakket

op de Belgische en Nederlandse markt

Gebruikt u meer dan één boekhoudpakket?
Geen probleem, ONEA werkt met verschillende pakketten tegelijk.

Hoe werkt het?

Laat ONEA het zware werk doen. U kunt zich concentreren op het
geven van advies. En uw klanten zullen u ervoor op handen dragen!

1

Uw klant upload facturen en facturen worden door ONEA herkend

Klanten uploaden hun facturen
Uw klanten scannen via een eenvoudige
tool hun facturen. Ze moeten hiervoor
geen software installeren.

2

Dankzij ONEA software en
diensten worden automatisch
boekhoudregels voorgesteld

Onze software en diensten verwerken de
boeking van de facturen

Er worden automatische de boekingsregels
opgesteld voor ontvangen facturen.

3

Controle van de voorgestelde
verwerkingsregels door
accountant/boekhouder

U controleert en hebt de laatste zeg.
Via een gebruiks-vriendelijke tool kunt u door
de voorgestelde verwerkingsregels lopen en
zo nodig aanpassingen aanbrengen.

Wat zijn de voordelen?

Nooit meer zoeken in kaften

Naast de tijdswinst die u boekt bij de verwerking van stukken zal u ook tijd winnen dankzij het digitaal dossier. Hierdoor kunt u met een muisklik de nodige stukken vinden zonder dat u in uw archief moet gaan zoeken tussen de kaften.

Interessanter werk voor
uw personeel

Gekwalificeerd personeel vinden is niet eenvoudig. Doordat de verwerking van stukken sneller gaat kan u extra dossiers aannemen met hetzelfde aantal FTEs. Daarnaast wordt een job in uw kantoor ook aantrekkelijker doordat men meer tijd overhoudt voor de adviserende rol en de interacties met de klant.

U houdt alle touwtjes in handen

Naast de tijdswinst die u boekt bij de verwerking van stukken zal u ook tijd winnen dankzij het digitaal dossier. Hierdoor kunt u met een muisklik de nodige stukken vinden zonder dat u in uw archief moet gaan zoeken tussen de kaften.

Vang uw tijdelijk
personeelstekort op

ONEA accountancy helpt bij de verwerking van de diverse stukken door boekhoudregels voor u op te stellen. Hierdoor kunt u in drukkere periodes werk uitbesteden en een tijdelijk personeelstekort flexibel opvangen.

Extra dienstverlening voor uw klanten

Dankzij ons platform kunnen uw klanten zelf eenvoudig hun facturen opvolgen. Hierbij kunnen ze zien welke van hun facturen nog betaald moeten worden.

Waarom ONEA kiezen?

Werkt naadloos samen
met uw boekhoudpakket

U kunt met uw favoriete
boekhoudpakket blijven werken en u en
uw werknemers hoeven geen nieuw
pakket aan te kopen of te leren.

Gecementeerde
Klantenbinding

Bouw en onderhoud een win-win langetermijn
relatie op met uw klanten. Dankzij ONEA
krijgen uw klanten gratis toegang tot extra
diensten én houdt u meer tijd over om dieper
op hun dossier in te gaan.

Vermijd periodieke
druktes

Doordat uw klanten hun facturen dagelijks
aanleveren kan alles direct geboekt worden.
Bovendien helpt ONEA u door facturen
automatisch te herkennen en
verwerkingsregels op te stellen.

Voldoet aan de wettelijke voorschriften. Er wordt dagelijks een backup van uw digitaal dossier genomen.

Onze klanten hoeven niet meer de aan- en verkoopfacturen te bewaren, we beschikken vlugger over de aan- en verkoopfacturen van onze klanten zodat we sneller aan de btw aangiftes kunnen starten en we hebben de koppeling van de factuur aan iedere boeking, wat voor efficientie zorgt bij de eindejaarsafluitingen en bij fiscale controles.

Pieter De Doncker Partner, A. Schets & Partners

Dankzij de Onea online web-tool en de nieuwe manier van online collaborative accounting werken onze accountants beter, sneller en efficiënter en hebben ze meer tijd om feedback te geven aan onze klanten hoe hun zaak draait.

Jos Aelbrecht – Partner – Baker Tilly Belgium

ONEA in de Praktijk

Sinds 2017 maakt Onea deel uit van de UnifiedPost-groep.
UnifiedPost biedt een complete technologieportfolio voor identiteitsbeheer, documentverwerking, betalingsverwerking, robotic accounting en app-winkels met toegevoegde waarde. UnifiedPost is gepositioneerd als de enige one-stop-shop-provider in de cloud voor de optimalisatie van de B2B-financiële waardeketen: van bestelling tot betaling via factuur, van arbeidsovereenkomst tot loonstrook. UnifiedPost streeft ernaar de voorkeursleverancier van oplossingen in Europa te worden die transactiepoorten in verschillende industrieën en B2B (2C)-gemeenschappen ondersteunen. UnifiedPost is een BPaaS-aanbieder (Business-Process-as-a-Service). Meer info: www.unifiedpost.com

Onea nv
Kortrijksesteenweg 1146
9051 Sint-Denijs-Westrem
+32 9 395 10 61
email: info@onea.be