Eén oplossing
voor het verwerken van factureren

Goedkeuring en Workflow

Geïntegreerd met een krachtig goedkeuringsproces volgens uw bedrijfsregels helpen wij uw organisatie om het algemene bedrijfsproces te verbeteren door de tijd te verminderen die nodig is voor het factuurbeheer.

Ontdek ScanPRO

Straight Through Processing voor boekhoudkantoren

Speciaal ontwikkeld voor boekhoudkantoren om de factuurgegevens van klanten automatisch te verwerken en factuurstukken tijdens audits makkelijk op te vragen.

De leveranciersgegevens krijgen een Straight Through Process code waardoor de boekhoudregels automatisch aan de factuur gekoppeld worden en de factuurgegevens rechtstreeks naar het boekhoudsysteem worden gestuurd. Het boekhoudsysteem zal de factuur een vouchernummer geven en als het boekhoudsysteem een afwijking vindt, gaat die factuur terug voor controle en verbetering.

Efficiëntie in automatisch boeken

Boekhouders kunnen productiever zijn en nuttiger werk leveren dan het handmatig inboeken van papieren facturen. Doordat 80 tot 90% gebeurt door OCR-herkenning en integratie van e-facturen komen facturen rechtstreeks terecht in een bedrijfsproces en boekt de leverancierstemplate de factuur automatisch in uw financieel systeem in.

De leveranciersgegevens krijgen een Straight Through Process code waardoor de boekhoudregels automatisch aan de factuur gekoppeld worden en de factuurgegevens rechtstreeks naar het boekhoudsysteem worden gestuurd. Het boekhoudsysteem zal de factuur een vouchernummer geven en als het boekhoudsysteem een afwijking vindt, gaat die factuur terug voor controle en verbetering.

Crediteuren workflow dashboard

Een rolgebaseerde workflow garandeert dat de facturen worden verwerkt volgens uw bedrijfsregels. Het verwerkingsproces van facturen kan ook met een krachtig Business Rules Management System gestroomlijnd en uitgebouwd worden.

Facturen koppelen aan aankooporders.

Het proces begint met het automatisch koppelen van facturen aan aankooporders, contracten of andere vooraf bepaalde betalingsschema’s. Facturen die geen match geven worden automatisch gecodeerd en naar de juiste persoon gestuurd voor controle en goedkeuring.

Een rolgebaseerde workflow garandeert dat de facturen worden verwerkt volgens uw bedrijfsregels. Het verwerkingsproces van facturen kan ook met een krachtig Business Rules Management System gestroomlijnd en uitgebouwd worden.

Bepaal de koppelcriteria.

Door de koppelcriteria te configureren kunt u bepalen welk type document met kop- en regelherkenning gematcht moet worden. Bepaal het aantal rematches, en definieer welke velden van de factuur vergeleken moeten worden met de velden van de order.

Definieer de resultaten van het matchen.

Wat moet er gebeuren na het matchen? Moet het document teruggestuurd worden naar de crediteuren of moet het systeem wachten op feedback van de klant?

Sinds 2017 maakt Onea deel uit van de UnifiedPost-groep.
UnifiedPost biedt een complete technologieportfolio voor identiteitsbeheer, documentverwerking, betalingsverwerking, robotic accounting en app-winkels met toegevoegde waarde. UnifiedPost is gepositioneerd als de enige one-stop-shop-provider in de cloud voor de optimalisatie van de B2B-financiële waardeketen: van bestelling tot betaling via factuur, van arbeidsovereenkomst tot loonstrook. UnifiedPost streeft ernaar de voorkeursleverancier van oplossingen in Europa te worden die transactiepoorten in verschillende industrieën en B2B (2C)-gemeenschappen ondersteunen. UnifiedPost is een BPaaS-aanbieder (Business-Process-as-a-Service). Meer info: www.unifiedpost.com

Onea nv
Kortrijksesteenweg 1146
9051 Sint-Denijs-Westrem
+32 9 395 10 61
email: info@onea.be